tiistai 1. lokakuuta 2013

Something about me and the process

Moikka kaikille,

Pidän siis blogia au pair -vuoteni suunnittelusta, hakuprosessin etenemisestä ja kaikesta mahdollisesta, mitä au pairiuteen liittyy. Lukiosta pääsen pois ensi keväänä (jos kaikki menee suunnitelmien mukaan), minkä jälkeen olisi tarkoitus lähteä toiselle puolelle maailmaa. Ihmettelen nyt jo itseäni, koska minun elämäni Suomessa lähentelee täydellistä. Minulla on kaksi ihanaa perhettä, viisi vielä ihanampaa pikkusisarusta, monta hyvää ystävää ja erittäin rakas poikaystävä. Lisäksi töitä olisi vaikka kuinka ja paljon. Miksi ihmeessä haluan lähteä?

En itsekään tiedä vastausta tarkkaan. Ehkä se selviää tässä ajanmittaan, en kuitenkaan malttaisi enää odottaa lähtöä.

Haen auppariksi Cultural Caren kautta. Nyt jo olen huomannut tämän järjestön aidon kiinnostuksen hakijoita kohtaan. Minulle tulee useita sähköposteja hakemuksen parantelusta ja kaikesta muusta, he todella auttavat kaikessa. Vastauksen olen saanut jokaiseen mieltäni askarruttavaan kysymykseen. Haastattelussa ja infossa kävin viime lauantaina, tilaisuus oli erittäin rento. Odotin jotain aivan muuta, mutta yllätyin positiivisesti. Johanna oli infoamassa kolmea tyttöä ja haastatteli meidät samalla. Helppoja kysymyksiä ja englannin puhumista noin kaksi minuuttia. :D Onneksi en jännittänyt tilaisuutta, koska näin jälkeenpäin ajateltuna se olisi ollut todella hölmöä.

Hakemukseni on siis "Lähetä" -klikkausta vaille valmis, mutta jotenkin sen klikkaaminen jännittää. En todella tiedä miksi :D Sehän on vain yksi painallus, mutta... Silloin perääntyminen ei ole niin helppoa, ei sillä, että edes haluaisin. Jotenkin vaan tulee siinä vaiheessa pysyvämpi olo vuodesta kaukana poissa. Tiedän, että minulla on hyvät lähtökohdat vuodelle, koska kokemusta lastenhoidosta on erittäin paljon. Täytyy vain toivoa, että löydän minulle sopivan perheen!

Lähde ihmeessä matkaani, kirjoittelen tänne aina, kun jotain uutta tulee. Kaikesta saa kysyä ja koitan auttaa parhaani mukaan. :) Toivottavasti MUMMI saat tätä blogiani luettua, koska tämä (toivottavasti) kiinnostaa sinuakin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti