maanantai 30. kesäkuuta 2014

Visa

JEE olen vihdoin saanut aikaseksi varata viisumihaaastattelun, joka on reilun parin viikon päästä :) Mennään mun parhaan kamun kanssa päiväks Hesaan siinä samalla, ettei tule ihan turha reissu sinne päin :D Onneks Turusta menee superhalpoja busseja Hesaan ja mun liput tulikin maksamaan huimat 6€!

Sitten tulikin toinen ongelma, joku ihmeen online workshop, joka on siis PAKOLLINEN (en muista, että siitä ois yhtään missään mainittu aiemmin), mutta kun satun käymään töissä, niin ei sitten niin helposti löytynytkään sopivaa päivää... Yhtenäkään päivänä kun mulle sopi, ei sellaista järjestetä?! Mulla on siis nyt se viikko ennen lähtöä, joka on ilmeisesti aika myöhään. Ärsyttää, koska mulle ei ole missään vaiheessa kerrottu tällaisesta pakollisesta hommasta. Ja sitten ku selvitin asiaa toimistolla jonkun miehen kanssa, se vaan aina sano et "hope everything is fine with you", jos sanoin et ei käy ku oon töissä.., joo mulla on kaikki hyvin jos mulla on töitä! Ärrrrr....

JOS JOKU SATTUU LENTÄMÄÄN MUN KANSSA NYKIIN 11.8 klo 14:40 lähtevällä lennolla, ILMOITTAUDU MULLE! :) Mulla siis suoran lennon johdosta ei tule auppareita samalle lennolle matkanvarrelta muista maista, joten jos ei ole suomalaisia lähdössä, lennän yksin (okei ehkä koneessa on joku muukin) :)

1 kommentti:

  1. Muaki ärsyttää tuo online workshop! Mulle ehotettiin kolmea aikaa mitkä ei käyny töiden vuoks ni loppujen lopuks piti sanoo pomolle että antaa mulle yhen päivän vapaaks et pääsen siihe ku en jaksanu tapella enää cc:n kans.. mut eipä mua nyt yks extra vapaapäivä haittaa :D ja mulla on muuten kaveri joka on matchingissa nyt ja sen ideal arrival on 11.8 joten jos se saa pian perheen niin saatat hyvinki saaha seuraa! :)

    VastaaPoista