maanantai 4. elokuuta 2014

only one week until I'm in US!

Fiilis hassu... Olen jo osan kavereista hyvästellyt, eikä mieli ole maassa?! Tiedän, että vuosi menee todella nopeasti :) Toisaalta haluaisin jo lähteä, mutta toisaalta taas Suomessa on kivaa nyt. Liian kuuma ilma, mitään ei pysty tekemään. Harmittaa, kun mun äitin puolen perhe on ollu perjantaista asti reissussa ja he tuele vasta sunnuntaina - siis päivää ennen lähtöäni. Viime päivät on vietetty kavereiden seurassa, kuten varmaan seuraavatkin. Torstaina/perjantaina pitäis keretä käymään vielä mökillä, jos aika riittää.

PAKKAAMINEN ON ALOITETTU! Taas kerran kiitän kaikkia uintireissuja, sillä pakkaaminen ei ole vaikeaa. Tiedän mitä tarvitsen, enkä usko ottavani liikaa tavaraa tällekään "reissulle". Virheistä on tullut opittua... Mom laittoi mulle tänään viestiä, että vanhin poika on ihan innoissaan mun tulosta eikä ole muusta puhunutkaan :) Hän kuulemma odottaa kovasti, että pääsee mun kanssa leikkimään Legoilla (oon näyttäny meijän perheen kokoelman hänelle ja kertonu että rakentelu on kivaa) sekä uimaan (olen siis uimaopettaja) :)

Kattelin sisarusten kuvia viime vuodelta ja ne on muuttunu ihan hirveästi, mahdanko tunnistaa vuoden päästä! ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti