tiistai 19. marraskuuta 2013

Just wanted to write something...

Huomasin äsken, ettei täällä ole yhtäkään kuvaa?! :D käsittämätöntä... Olen niin iloinen, niin iloinen, niin iloinen!
Puhuin taas maanantaina perheen kanssa Skypessä lähes tunnin! Oli niin kivaa jutella ja vanhempi poika 6v tuli myös juttelemaan mulle. Hänellä on ihan sairaan hauskat jutut (ehkä vois sanoo jopa läpäksi), ei yhtään tylsät. Perhe tuntuu muutenkin niin oikealta kun vain voi. Tämän pojan ainoa kysymys Suomesta koski kakkaamista, tosi kiva :D Tunti puhetta englanniksi, eikä hiljaisia hetkiä tai ahdistavaa tunnetta :) Puhuimme paljon kaikesta, hyvin arkisista asioista lähinnä. Oli jo hetken sellainen fiilis, että olen osa perhettä! Pojat puhui ja viittoi mulle, tyttö hymyili oikein leveästi nähdessään mut :) puhelun lopuksi 6v sanoi "byebye, see you tomorrow" :D Siinä me aikuiset sitten naurettiin, voi raukkaa :)

2 kommenttia:

  1. Hei vähän siistiä sulla on sama lähtöpäivä ku mullakin! Tai siis toivon mukaan, en oo saanu matcheja vielä mutta toivotaan että pian alkas tulemaan ja pääsisin lähtemään kans tolloin kun oon suunnitellu! :) ja sun perhe vaikutti sikahyvältä, en oikeasti malta oottaa että pääsee itekki kokee ton fiiliksen ku löytää perheen joka tuntuu ihan täydelliseltä sulle! :bb

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oh my!!! Ois ihan sika siistiä!! :D joo mulla on ihana perhe ja kaikki en niiiiin hyvin :)

      Poista